wtorek, sierpnia 06, 2013

Goście, Goście

Odwiedziła nas dziś Asia - koleżanka Piotrka z liceum , już raz mieliśmy okazję Ją gościć, w 2008, TU relacja z tamtego spotkania.
My dziś już w innym wymiarze , bo w statusie rodziny , małżeństwa , dwójka dzieci - u Asi dziecko +1 :) od tamtej pory .
Dziewczynki cudne! Można już ciekawie porozmawiać. Niesłychane, że niebawem i nasze będą takie duże :) jakoś nie mogę w to uwierzyć !



 Dwie Zosie - w zasadzie rówieśniczki, Zosia M. urodziła się pod koniec maja a nasza w połowie czerwca.

 Cała gromadka w komplecie. 5 dziewczyn - przekrój wiekowy od roku po lat siedem.
Mam nadzieję, że następnym razem będzie z nami Michał.
Póki co bardzo dziękujemy za odwiedziny i do zobaczenia :)

I soczysty nius na koniec - Ala , moja sąsiadka urodziła! :)
Dziś miałyśmy zrobić sesję z brzuchem, ale było już za późno... Ala nie odpisała na porannego smsa, potem zobaczyłam , że nie ma Jej auta przed domem, dopytałam jej szwagra i wszystko stało się jasne :) Później dostałam smsa od Piotrka - sąsiada, że ma drugiego syna! Wojtek ma brata! :) WOW! Gratulacje !
Mamy nowego sąsiada :) jupiii!

4 komentarze:

greeneyekitty22 pisze...

Zdjecie z lodami cudne:)))

Ewa mama Osinka pisze...

O jejku jaka wesoła gromadka :)

Anonimowy pisze...

Dziękuję za ugoszczenie moich gwiazd, możliwość spotkania i świetne fotki na blogu :) zapraszamy na rewizytę. Usciski :)
MichM

Kasia pisze...

Michu! cała przyjemność po naszej stronie :) szczegóły rewizyty ustalone :) do zobaczenia