środa, czerwca 29, 2016

Skąd brać...

...cierpliwość!
obieranie grochu to dorby trening...ćwiczenie relaksacyjne.
Wczoraj wszystkie siedziałyśmy i obierałyśmy...Szkoda , że dziś nie mam grochu , przydałby się...










niedziela, czerwca 26, 2016

Nadrabiam zaległości...

Bity tydzień nas nie było, wiec nadgonić czas :) 
A działo się nie mało, ostatnio jakoś sporo tego wszystkiego. 
Koniec roku szkolnego, zakończenie sezonu Domowego Kościoła,przekazaliśmy pałeczkę nowej parze, bieżące sprawy, goście, urodziny (które ominęły nas z racji choroby)- chorowanie, upały , wyjazdy itd...:D 

Dziś poszliśmy nawet do kina! Ot co! Na "Dzień niepodległości: Odrodzenie" Nic nowego, spektakularny, taki jak można się było tego spodziewać :) 
Pierwszy dzień wakacji za nami! 
Od rana z kompletem dzieci w domu :) było dobrze.
Dziewczyny od rana wpadły w trans zabawowy i tak all day!
Od trzech dni jestem w końcu wyspana!!!! AAAA! cudnie :) 
No to co... gotowi na zdjęcia?! :) 
no to jazda :D 
 Już się zaczyna... chłopaki, kwiaty te sprawy :)
Dziś mi sąsiadka mówi " Ale rosną te Twoje dziewczyny, ani się obejrzysz jak chłopaki będą się schodzić" I o! słowo się rzekło , kobyłka u płota ;D







 





 Odkryłyśmy z Alą ostatnio fajne miejsce... Tzn Ala odkryła, ja zbadałam :) W końcu wybrałyśmy się razem . Blisko, fajnie, mały plac zabaw plus siłownia, staw, ścieżka biegowa, kaczki, ciuchcia, samoloty i jednocześnie zacisze. No rewelacja!

 Basia :) Dogaduje się z chłopakami od sąsiadów :) komitywa na 102 ;)




 i moje nowe "dziecko" kartkowe , na zakończenie roku od klasy Zuzi .
Zrobienie tej kartki sprawiło mi meeega frajdę :)
 a tu kolejne 4 dla Pań z grupy Zosi :)

 No i zakończenie roku w szkole! Zuzia zaliczyła zerówkę z maxymalną ilością punktów i potwierdzeniem, że nadaje się do pierszej klasy. Od września witaj szkoło , pierwsza klasa czas start!


 U Zosi nie było jako takiego zakończenia roku, bo przedszkole pracuje w wakacje, ale był festyn (dla nas równoznaczny z zakończeniem roku )
Był mega upał , ale zabawa pierwsza klasa!



 mama okiem dziecka :)



No to co...udanych wakacji dla tych którzy je mają :D 
Pewnie coś jeszcze chciałam napisać, ale już późno i głowa wyfiltrowała to i owo...
Dobrej nocy ;)

sobota, czerwca 18, 2016

środa, czerwca 15, 2016

eksperymenty (kulinarne i fryzjerskie)



 przepis na tartę z truskawkami  TU  Jest pyyyszna!
eksperymenty fryzurzaste podpatrzone na Pinterest :P ale muszę jeszcze nad tym popracować :D