środa, marca 08, 2017

trala lala ...kobiecy dzień, a jakże!

Choć jeszcze nie ma południa mam iście kobiecy Dzień Kobiet!
Spędzam go godnie... po kobiecemu ;)... wieszam pranie, sprzątam dom, odkurzam, zbieram porozrzucane ciuchy, planuję menu na obiadową ucztę. Ha!
Miałam idealny był początek dnia - wyspałam się, rano dołączyły do mnie dziewczynki i zaległyśmy na kanapie .
Odwózka Zuzi do szkoły i wir prac domowych.
Jadę dalej z tematem.

Udanego dnia wszystkim Kobietom tym większym i mniejszym.
Zaserwujmy dziś sobie coś extra!
W końcu to nasze święto! (niech każdy dopasuje to EXTRA do swoich możliwości i potrzeb ;) - czekoladki, paczka czipsów, maseczka , domowe spa, kino , zakupy, jakiś przysmak ...)

P.s. salon ogarnięty, przemieszczam się do kuchni ;D

4 komentarze:

herbata pisze...

Piękne kobiety wszystko dobrego i dla was:)

Joanna M pisze...

Ale Wam fajnie! Moje starsze dziewczyny zerwaly sie dzis raniutko i z okazji wczorajszego swieta posprzataly w koncu swoj pokoj! Efekt: o 9.30 tel ze szkoly, ze najstarsza sie zle czuje i czy moge ja odebrac. Nic dziwnego, przeciez biedaczysko sie nie wyspalo, no i napracowalo 😉

Kasia pisze...

Herbata :) Dziękuję :* i dla Ciebie tego co tam dusza zapragnie i najlepszości samych ;)

Joanna M - o jaaa! Kochane dziewczyny :) pozdrawiam :)

Joanna M pisze...

My tez pozdrawiamy!